Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) Salaj desfasoara, in perioada 17 iulie – 14 octombrie, o campanie de informare si constientizare a autoritatilor administratiei publice locale cu privire la reglementarile legale in vigoare, in domeniul relatiilor de munca si in domeniul sanatatii si securitatii in munca. Conform informatiilor primite de la Luminita Nemes, inspector sef in cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca (ITM) Salaj, obiectivele actiunii sunt: cresterea gradului de constientizare a angajatorilor in ceea ce priveste necesitatea respectarii prevederilor legale in domeniul relatiilor de munca; cresterea gradului de constientizare a angajatorilor in ceea ce priveste necesitatea respectarii prevederilor legale in domeniul securitatii si sanatatii in munca, dar si clarificarea unor aspecte in ceea ce priveste modul de interpretare si de aplicare a unor prevederi legale, atat in domeniul relatiilor de munca, cat si in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Pentru a fi realizate obiectivele, in perioada mentionata, reprezentantii ITM Salaj vor organiza sesiuni de informare si indrumare la care vor participa angajatori si reprezentanti ai angajatilor. Targetul principal (grupul tinta) este format din autoritatile deliberative (consiliul local, consiliul judetean) din cadrul unitatilor administrativ-teritoriale si autoritatile executive (primariile comunelor si oraselor din judet). „La finalul acestei actiuni, dupa ce inspectorii din cadrul ITM Salaj, impreuna cu reprezentantii unitatilor administrativ – teritoriale vor face o evaluare, vor fi reflectate in mass-media locala cele mai relevante aspecte”, a precizat Luminita Nemes.