Potrivit unui studiu intern realizat de un mare supermarket din urbea de sub Meses a iesit la iveala un top al principalelor nemultumiri ale clientilor. Astfel pricipalele nemultumiri sunt legate de produsele expirate, produse cu caracteristici neconforme cu cele declarate, nerespectarea conditiilor de pastrare si depozitare, diferenta intre pretul la raft si cel de la casa. Trist este ca aceste nereguli persista, ceea ce ne face sa credem ca principala grija a su-permarketilor este ascunderea acestor nereguli si nicidecum remedierea lor.
chestiunea zilei
Articole
Postul Sfintei Marii
”Dacă lumea ar posti, nu s-ar mai face arme, n-ar mai fi războaie, tribunale și închisori. Postul i-ar ajuta pe toți să se înfrâneze, nu numai de la mâncare, ci să izgonească iubirea de arginți, lăcomia și orice vicleșug.” (Sfântul Vasile cel Mare) Dragi cititori, a început postul Adormirii Maicii Domnului, cunoscut în popor și sub denumirea de postul Sfintei Marii. Acesta durează două săptămâni și se încheie în data de 14 august, înainte de marea sărbătoare…
Mai mult...Solidaritatea
Ziua bună, dragi cititori! Într-o veche istorisire, doi soldați traversau, noaptea, o pădure înzăpezită. Atacați de o haită de lupi, ei s-au așezat spate în spate și s-au apărat reciproc. Astfel, fiecare a avut o perspectivă diferită asupra pericolului, dar, alegând să rămână împreună și să conlucreze, și-au putut salva viețile. Ce anume i-a salvat pe cei doi? Răspunsul este simplu și vădit: solidaritatea. Dacă aruncăm o privire pe rețelele de socializare la ecourile unor știri, dacă…
Mai mult...