Direcția de Asistență Socială Zalău organizează concurs de recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă – pentru un Inspector Clasa I, Grad asistent, Compartiment Prestații Sociale.
Proba scrisă va avea loc în data de 3 decembrie, de la ora 11.00, iar data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul, odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Dosarele se pot depune până la data de 18 noiembrie, la sediul instituției.
Candidații care vor să se înscrie la concurs au nevoie de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea Administraţie publică, iar vechimea minimă în specialitatea studiilor 1 an.
Atribuţiile stabilite în fişa postului sunt: asigură activitatea de secretariat din cadrul instituţiei; preia corespondenţa de la Compartimentul Comunicare, Registratură, Relaţii cu Publicul şi Evaluare Iniţială şi o repartizează către compartimentele de specialitate; asigură ridicarea şi predarea corespondenţei de la şi către PMZ respectiv repartizarea acesteia în funcţie de domeniul de activitate; prelucrează documentele solicitantului de servicii sociale, de pe format hârtie în format digital; urmăreşte modul de soluţionare a petiţiilor şi formularea răspunsului către petiţionar în termenul stabilit de lege la nivel de instituţiei; asigură desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de digitizare aferente proiectului HUB de servicii MMSS- SII MMSS, COD MySMIS 130963, respectiv pregătirea documentelor pentru arhivare; informează săptămânal directorul asupra stadiului corespondenţei în funcţie de situaţie; asigură recepţionarea si transmiterea mesajelor telefonice şi a faxurilor pentru directorul executiv al DAS atât din interior cât şi din exterior; programează audienţele potrivit programului conducerii; facilitează accesul persoanelor şi reprezentanţilor organizaţiilor sau instituţiilor care solicită lămuriri în domeniul de activitate către conducerea instituţiei; întocmește rapoarte statistice, informări, situaţii referitoare la domeniul de activitate la solicitarea directorului executiv al DAS precum şi a şefului de serviciu; facilitează accesul şi oferă consultanţă pentru informaţia de interes public; păstrează confidenţialitatea informaţiilor şi a documentelor; respectă prevederile Regulamentului European nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi alte dispoziţii de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protecţia datelor; respectă normele prevăzute de Codul de conduită etică şi profesională a funcţionarilor publici din cadrul DAS Zalău. Pentru activitatea desfăşurată în cadrul instituţiei răspunde în faţa superiorului ierarhic ori de câte ori este nevoie; cunoaşte şi respectă normele PSI, SSM,RI, ROF; îndeplinește orice alte atribuţii stabilite de către conducătorul instituţiei şi de către şeful de serviciu.