După bănci și companiile de telefonie mobilă, Registrul Auto Român se modernizează și îl fac pe RAReș, un robot, responsabil cu comunicarea.
“Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că accesați site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.De acum, mai simplu de interacționat cu noi, mai ușor de accesat informații tehnice, via Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român”, anunță Registrul Auto Român.
Astfel, dacă vrei să verifici rapid când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii tale sau dacă vrei să știi cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului ori cum să obții o programare într-o reprezentanță, poți vorbi și cu RAReș, care e disponibil 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro).