Agenția Națională a Funcționarilor Publici a publicat anunțul Primăriei Orașului Cehu Silvaniei de organizare a concursului pentru un consilier în cadrul Compartimentului Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Disciplină în construcții.
Candidații au nevoie de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
în Inginerie Civilă, Arhitectură şi Urbanism, Arhitectură, Urbanism. În plus, au nevoie de cunoştinţe de operare/programare pe calculator –nivel mediu – dovedită cu documente care să ateste deţinerea acestora în condiţiile legii. Vechimea minimă în specialitatea studiilor trebuie să fie 1 an.
Dosarul de concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu: formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023; copia cărţii de identitate; copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere; copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz; copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice,
după caz; copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; cazierul judiciar; declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.
Perioada de depunere a dosarelor este din data de 18 septembrie până la data de 7 octombrie 2024. pentru mai multe informații este indicată persoana de contact ERDEI RENATA CRISTINA – Consilier principal, la numărul de telefon: 0260650355, Fax: 0260650602 E-mail: registratura@primaria-cehusilvaniei.ro.
Data probei scriseeste 21 octombrie 2024, ora 11:00, iar data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise. Locaţia de desfăşurare a concursului este sediul Primăriei Orașului Cehu Silvaniei, Piața Trandafirilor nr.35.