Cetăţenii şi reprezentanţii magazinelor pot transmite reclamaţii, sugestii şi observaţii despre funcţionarea Sistemului Garanţie-Returnare (SGR) direct prin aplicaţia WhatsApp, a anunţat, luni, ministrul Mediului, Mircea Fechet, într-o postare video publicată pe propria pagină de socializare.

 

Cetăţenii care se confruntă cu probleme în ceea ce priveşte recuperarea celor 50 de bani plătiți pentru sticlele cu garanție pot trimite reclamaţii la numărul de telefon 0726.715.142, direct pe WhatsApp.

  • „Avem un număr de telefon, Hotline cum îi mai spunem noi, unde orice cetăţean şi chiar şi magazinele au dreptul şi au posibilitatea, prin intermediul aplicaţiei WhatsApp, să ne aducă la cunoştinţă nouă, celor de la Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, disfuncţionalităţi ale sistemului: că un comerciant refuză să plătească garanţia, că alt comerciant are RVM-ul blocat, că poate că cei de la RetuRO întârzie să debaraseze un magazin mai mic sau mai mare”, a spus ministrul, pe Facebook.

Mesajele, urmărite de ministru

„I-am rugat pe colegii mei de la minister să-mi pună la mine în birou unul dintre terminalele de WhatsApp, pentru a vedea şi eu în timp real cum se rezolvă toate aceste plângeri şi mai ales ce mai spun românii despre SGR. Mă bucur foarte mult că românii aleg şi această cale de a comunica cu noi. Văd că acest număr de telefon, dacă mă uit la numărul de mesaje, e din ce în ce mai popular şi încurajez pe toată lumea să-l folosească”,a adăugat Mircea Fechet.