Consilierii județeni au aprobat în cadrul ședinței de luni, 26 august, darea în administrarea Serviciului Județean de Ambulanță a clădirii și a terenului din Cehu Silvaniei unde funcționează Substația Cehu Silvaniei.
Imobilul situat în orașul Cehu Silvaniei, strada 1 Decembrie 1918 nr.13, compus din clădire în suprafață de 157 de metri pătrați și teren aferent de 600 de metri pătrați, a fost dat în folosință gratuită de Consiliul Local Cehu Silvaniei Serviciului Județean de Ambulanță.
Însă, în anul 2024, din patrimoniul Orașului Cehu Silvaniei, imobilul a fost transmis în proprietatea Județului Sălaj și administrarea Consiliului Județean Sălaj. La începutul lunii august 2024, Serviciul Județean de Ambulanță Sălaj a cerut Consiliului Județean să-i dea în administrare locația, în vederea desfășurării activității Serviciului de Ambulanță Județean Sălaj – Substația Cehu Silvaniei, urmându-se procedura administrativă deoarece Substația Cehu a funcționat în continuare în aceeași locație.
”Darea în administrare a spațiilor menționate anterior va permite Serviciului de Ambulanță Județean Sălaj să utilizeze spațiile într-un mod care să contribuie la eficientizarea serviciilor de urgență și la creșterea calității actului medical oferit cetățenilor județului. n conformitate cu prevederile art. 868 alin.(2) din Legea 287/2009, privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare, <Titularul dreptului de administrare poate folosi şi dispune de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege şi, dacă este cazul, de actul de constituire>, iar potrivit prevederilor alin.(3) art.300 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările și modificările ulterioare <Dreptul de administrare se înscrie în
cartea funciară de către titularul acestui drept>”, precizează inițiatorul proiectului de hotărâre, președintele Consiliului Județean, Dinu-Iancu Sălăjanu.