Poșta Română a luat decizia de a externaliza Serviciul cu Clienții în Republica Moldova. Astfel, cei care sună la 0219393- Call Center vor interacționa de acum înainte cu angajați din țara vecină.

“În efortul de a îmbunătăți constant calitatea serviciilor oferite clienților noștri și de a optimiza eficiența operațională, Poșta Română a decis să externalizeze acest serviciu către un partener specializat. Prin această măsură, ne propunem să asigurăm un răspuns mai rapid și mai eficient la solicitările clienților”, spun reprezentanții companiei.

Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, “serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt și profesionist, cu un timp mediu de așteptare de aproximativ 30 de secunde. Serviciile oferite sunt de înaltă calitate, incluzând introducerea unor date detaliate despre solicitările clienților, facilitând astfel analiza și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor prestate de Poșta Română”, dă asigurări principalul furnizor de servicii poștale din România.

Implementarea acestui sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.

,,Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română,” spune Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

În decembrie 2022, Poșta Română a inaugurat prima subsidiară externă, la Chișinău, Republica Moldova. Prin acest act, Compania și-a asumat internaționalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-și lărgi aria în care activează.