Inspectoratul de Jandarmi Judeţean (IJJ) Sălaj organizează concurs, prin încadrare directă sau rechemare în activitate, în vederea ocupării a două posturi vacante pe parte logistică.

Unul dintre posturile vacante este cel de subofițer administrativ principal la popota de unitate care va răspunde de aprovizionarea, depozitarea și păstrarea alimentelor, organizarea şi prepararea hranei, întreținerea spatiilor popotei, folosirea legală a fondurilor financiare, a bunurilor materiale şi spaţiilor repartizate popotei.

Candidații au nevoie de studii liceale cu diplomă de bacalaureat, calificare în domeniul bucătar, cunoștințe în domeniul utilizării PC (Microsoft Office), cunoştinţe generale în domeniul popotei de unitate, în aprovizionare cu produse alimentare, în prepararea hranei, a normelor de igiena privind prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor, cunoştinţe militare generale, avizul pentru accesul la informaţii „Secret de serviciu” care se obține după încadrarea pe funcție; dezvoltare foarte bună a exigenţei şi obiectivității, a spiritului critic și autocritic, a fermității și consecvenței; gândire analitică bunî, competență și profesionalism, spirit de echipă, capacitatea de a lucra sub presiune timpului, abilități de comunicare și relaționale, să utilizeze la nivel mediu computerul, cultură generală, să poată să-i motiveze pe ceilalţi, să poată lucra cu supervizare redusă, să fie un bun negociator, să aibă demnitate, să dea dovadă de loialitate, responsabilitate şi corectitudine, să accepte şi să respecte normele interne, să aibă încredere în sine, să dovedească spirit de colaborare, să prezinte disponibilitate la schimbare.

Al doilea post vacant este de subofițer tehnic principal la Compartimentul Administrare Patrimoniu Imobiliar şi Protecţia Mediului. Candidații au nevoie de studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat sau școala militară,cunoştinţe aprofundate în domeniul protecţiei mediului, apărării împotriva incendiilor şi domenii conexe, acces la informaţii clasificate „Secret de serviciu”, după încadrarea pe funcție, responsabilitate, adaptabilitate în situaţii neprevăzute, discernământ, promptitudine, disponibilităţi de comunicare, conştiinciozitate, comunicare eficientă. Candidatul ideala mai are nevoie de claritate şi coerenţă în exprimare, capacitatea de a comunica într-un limbaj specializat, adecvat, clar, concis, respectarea raporturilor ierarhice şi funcţionale, respectarea modului de aplicare a normelor pe tot parcursul misiunilor, capacitate de a acţiona operativ în situaţii neprevăzute, capacitate de analiză, capacitate de estimare a consecinţelor, capacitate de prognozare, capacitate de colaborare, mod de identificare al rolului în echipă, capacitatea de a propune soluţii, implicare, capacitatea de supraveghere a aplicării măsurilor, capacitatea de evaluare a stării critice.

După încadrarea pe funcție, noul subofițer organizează, coordonează, monitorizează şi controlează activitatea specifică protecţiei mediului, precum şi a activităţii de intervenţie în domeniul apărării împotriva incendiilor, în cadrul activităţilor militare specializate, pe obiective de interes militar, în conformitate cu legislaţia în vigoare; elaborează documentele de referinţă necesare desfăşurării activităţii privind protecţia mediului, precum şi a activităţii de intervenţie în domeniul apărării împotriva incendiilor, documentele de informare, sinteză şi raportare; organizează factorii de intervenţie şi coordonează actul de intervenţie şi evacuare, executând primele cercetări privind cauzele împrejurărilor producerii evenimentelor privind domeniului protecţiei mediului, precum şi în domeniul apărării împotriva incendiilor; propune atribuţii şi răspunderi în domeniul protecţiei mediului, precum şi intervenţie în domeniul apărării împotriva incendiilor, ce revin personalului corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului; propune măsuri concrete pentru intervenţie personalului în domeniul apărării împotriva incendiilor în cadrul unităţii; acordă asistenţă tehnică la elaborarea programelor de prevenire a riscurilor profesionale şi controlează realizarea acestora în domeniul protecţiei mediului şi în domeniul apărării împotriva incendiilor.

Inspectoratul de Jandarmi Județean (IJJ) Sălaj anunță că documentele constitutive ale dosarului de recrutare se depun exclusiv în format electronic, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică, până la data de 31.07.2024, ora 23.59, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriasalaj.ro, conform precizărilor din anunțuri.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul I.J.J. Sălaj, Zalău, Bd. Mihai Viteazul, nr. 105/A, judeţul Sălaj, telefon 0260-669722, interior 24535 sau 24407