Dupa Nokia, Tnuva se pregăteşte să se retragă din Romania . Operaţiunile de lactate din Romania ale grupului israelian inregistreaza pierderi masive, cu vanzări de numai 20 de milioane de euro pe an. Tnuva a investit aproximativ 60 milioane euro in Romania şi şi-a propus ,in 2005, vanzări de 50 milioane euro pe an, in termen de trei ani de la intrarea pe piaţă.
Tnuva a intrat in Romania in parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, care a finanţat operaţiunile locale ale grupului cu 15 milioane euro. Compania deţine in Romania un sistem de producţie şi distribuţie a lactatelor proaspete sub mărcile Tnuva şi Yoplait.
Publicaţia israeliana „Globes” scrie că Tnuva a fost afectată sever de efectele crizei mondiale pe plan local, compania reuşind cu greu să concureze cu importurile de lactate mai ieftine. Totodată, producţia Tnuva Romania era cu 50% mai scumpă decat a lactatelor romaneşti.