Noul slogan al turismului romanesc este „Romania, the land of choice”, acesta fiind afisat pe panourile electronice amplasate la concertul pe care Goran Bregovic in sustine, duminica seara, pe plaja din statiunea Mamaia. Pana acum, Romania a fost promovata in lume prin sloganul „Simply surprising”.
La concertul lui Goran Bregovic, organizat de Ministerul Turismului prin programul „Lumina la malul marii”, participa cateva mii de persoane. La concert asista si presedintele Traian Basescu, precum si ministrul Turismului, Elena Udrea.
Ministerul Turismului va lansa pe 1 Mai „Imnul turistic al Romaniei”, care va fi promovat atat in tara, cat si pe canalele media din strainatate, declara, la sfarsitul lunii martie, agentiei MEDIAFAX Stefan Lungu, director de comunicare in Ministerul Turismului. „Imnul este destinat in primul rand pietelor internationale si va fi promovat ca atare. El va deveni un slagar anul acesta pe Litoral, pentru ca este usor de cantat si are versuri usor de retinut”, spunea Stefan Lungu. Imnul este interpretat de mai multi solisti, printre care si Gheorghe Zamfir. Lungu nu a dorit sa dezvaluie numele celorlalti interpreti si nici pe al compozitorului. „Ceilalti interpreti sunt, deocamdata, o supriza pe care o vom dezvalui la lansarea imnului. Crearea imnului a costat aproximativ 10.000 de euro”, a mai afirmat reprezentantul ministerului.