În conformitate cu prevederile:
Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare și a
Dispoziției nr. 252 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursurilor/ examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice Comitetului Director, din cadrul Spitalului Județean de Urgență Zalău;
Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii.
SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ZALĂU
ORGANIZEAZĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI SPECIFICE COMITETULUI
DIRECTOR DE DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL
Condiţii generale de participare:
a) au domiciliul stabil în România;
b) nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
c) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
d) nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare.
Condiții specifice de participare pentru postul de director financiar – contabil:
a) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic;
b) au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor;
c) deţin certificatul de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum şi de cunoaştere a reglementărilor europene în domeniu
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenţă sau de absolvire, după caz;
d) curriculum vitae;
e) adeverinţa care atestă vechimea în muncă sau în specialitatea studiilor, după caz;
f) cazierul judiciar;
g) declaraţia pe propria răspundere că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică, aşa cum este definită prin lege;
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
i) copie de pe certificatul de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum şi de cunoaştere a reglementărilor europene în domeniu;
j) proiectul de specialitate;
Dosarele de înscriere la concurs/examen se depun la secretarul comisiei de concurs, până în data de 22 august 2023, ora 1400.
CALENDAR CONCURS | TERMEN | |
Publicarea anunțului de concurs (anunț de concurs, bibliografie) | 9 august 2023 | |
Termen limită pentru depunerea dosarelor de înscriere și a proiectului de specialitate | 22 august 2023, ora 1400 | |
Verificarea dosarelor și a îndeplinirii condițiilor de către candidați | 23 august 2023 | |
Afișarea rezultatului verificării dosarelor | 23 august 2023, ora 1000 | |
Contestația rezultatelor publicate | 24 august 2023, ora 1000 | |
Soluționarea contestațiilor | 25 august 2023, ora 1000 | |
Proba scrisă | 30 august 2023, ora 1000 | |
Susținerea proiectului de specialitate | 31 august 2023, ora 1000 | |
Interviul de selecție | 31 august 2023, ora 1200 | |
Afișarea rezultatelor concursului/examenului | 31 august 2023, ora 1400 | |
Contestații rezultate concurs/examen | 1 septembrie, ora 1400 | |
Soluționarea contestațiilor | 1 septembrie, ora 1500 | |
Afișarea rezultate contestații | 1 septembrie, ora 1530 | |
Afișarea rezultatului final | 1 septembrie, ora 1530 |
Cocursul se vor desfașura la sediul Spitalului Județean de Urgență Zalău, în sala de ședințe situată la parterul instituției, lângă secretariat.
Bibliografia și temele pentru proiectul de specialitate, structura proiectului de specialitate si calendarul de desfășurare a concursurilor sunt afișate la avizier și pe site-ul spitalului www.spitalzalau.ro.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretarul comisiei de concurs.
Alte relații suplimentare se pot obține de la Serviciul R.U.N.O.S., tel.0260/616920, int.114
Bibliografia pentru postul de director financiar – contabil:
1.Lege nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare – Titlul VII Spitalele.
2.Ordin M.F.P. nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, publicat în Monitorul oficial nr. 37 din 23 ianuarie 2003, cu modificările și competările ulterioare.
3.Ordin M.F.P. nr. 1917 din 12 decembrie 2005 (actualizat) pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, planul de conturi pentru instituțiile de aplicare a acestora, publicat în Montorul oficial nr. 1186 din 29 decembrie 2005.
4.Ordin M.F.P. nr. 2861 din 9 octombrie 2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natură a activelor și capitalurilor proprii, publicat în Monitorul oficial nr. 704 din 20 octombrie 2009.
5.Ordin 1490 din 27 august 2008 privind aprobarea Metodologiei de calcul al indicatorilor de performanță ai managementului spitalului.
6.Ordin nr. 2634 din 05 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile.
7.Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și competările ulterioare.
8.Ordonanța Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcțiune,
casare și valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrativ-teritoriale.
9.Lege nr. 500 din 11.07.2002 privind finanțele publice, publicată în Monitorul oficial nr. 597 din 13 august 2002, cu modificările și completările ulterioare.
Temele – cadru pentru proiectul de specialitate:
1)Strategia managementului în domeniul achizițiilor
2)Strategia managementului în activitatea investițiilor
3)Analiza situației financiar- economice a spitalului
4)Fundamentarea bugetului de venituri și cheltuieli, în vederea eficientizării activițății spitalului
5)Gestiunea financiară a spitalului
Structura proiectului de specialitate:
A. Descrierea situației actuale a spitalului:
B. Analiza SWOT a spitalului: puncte forte, puncte slabe, oportunități și amenințări;
C. Identificarea problemelor critice;
D. Selecționarea unei probleme prioritare cu motivarea alegerii făcute;
E. Dezvoltarea planului de management pentru problema prioritara identificată:
1. Scop;
2. Obiective;
3. Activități:
a) definire;
b) încadrare în timp – grafic Gantt;
c) resurse necesare-umane, materiale, financiare;
d) responsabilități;
4. Rezultate așteptate;
5. Monitorizare;
6. Evaluare.
Notă:
Candidații aleg una din temele de mai sus și dezvoltă un proiect de specialitate din domeniul de activitate
al postului, într-un volum de maximum 8-10 pagini, (fără anexe), tehnoredactate pe calculator, cu font de 14, la un rând.