Pe lista posturilor vacante scoase la concurs în administrația locală sălăjeană figurează șoferi, asisteți medicali, muncitori calificați.

La Mirșid, primăria caută să angajeze șofer pe microbuzul şcolar. Se cer minim 10 clase absolvite cu diplomă sau adeverinţă, permis de conducere categoria D, vechime în muncă de cel puţin 3 ani, atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport auto de persoane. Cei interesați își pot depune dosarul până în data de 4 august.

Tot șofer pentru microbuzul școlar angajează și Școala Gimnazială ”Szikszai Lajos” Șamșud. Se cer studii medii, permis de conducere categoria D, atestat pentru transportul rutier de persoane eliberat de ARR, în termen de valabilitate, adeverință medicală care să ateste starea de sănătate eliberată de un cabinet medical specializat în ceea ce priveste examinarea conducătorilor auto, abilități de comunicare, aptitudini în luarea de decizii și evaluare. În acest caz, nu se cere vechime. Dosarele pot fi depuse până în data de 16 august.

Serviciul de Ambulanță Județean Sălaj organizează, de asemenea, concurs pentru ocuparea unui post de asistent medical generalist cu grad principal (PL) în cadrul Compartimentului de asistență medicală de urgență și transport medical asistat, cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată. Sunt necesare diplomă de absolvire a școlii sanitare sau postliceale sanitare, certificat de membru OAMGMAMR privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, adeverință de participare la concurs, eliberată de către OAMGMAMR, certificat de grad principal. Dosarele se pot depune până în 3 august, inclusiv. Proba scruisă va avea loc în 11 august, iar proba interviului care include și o parte practică, în 18 august.

Tot Serviciul de Ambulanță Județean Sălaj scoate la concurs două posturi vacante de șofer autosanitară.
Sunt necesare diploma de bacalaureat sau diploma de absolvire a liceului, permis de conducere pentru șofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B și C, 6 ani vechime ca șofer profesionist sau 3 ani ca șofer autosanitară II, certificat absolvire curs de ambulanțier. Data limită de depunere a dosarelor de concurs este 2 august, ora 12.00. Proba scrisă va avea loc în 10 august, proba practică e prpgramată în 17 august, iar în 22 august candidații vor susține proba interviului.

Pe lista posturilor vacante în administrația sălăjeană figurează și cel de manager al Spitalului Județean de Urgență Zalău.

Consiliul de administrație al unității medicale scoate la concurs postul ocupat în prezent de Rodica Albert.
Concursul se va desfășura în două etape: etapa de verificare a îndeplinirii de către candidați a condițiilor stabilite în anunțul de concurs, care va avea loc în data 21 august și este eliminatorie, și etapa de susținere publică și de evaluare a proiectului de management, care se va desfășura în 25 august.

Candidații trebuie să fie absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economico- financiar sau juridic, absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin Ordin al Ministrului Sănătății ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, au cel puţin 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic), nu au împlinit vârsta standard de pensionare. Candidații nu pot fi membri ai Consiliului de Administrație al Spitalului Județean de Urgență Zalău.

Dosarele de înscriere se pot depune până în data de 18 august, în zilele lucrătoare.

Subiectul proiectului de management este la alegerea candidatului, dintr-o listă de 5 teme, adaptat la problemele Spitalului Județean de Urgență Zalău: planificarea şi organizarea serviciilor de sănătate la nivelul spitalului, siguranţa şi satisfacţia pacientului, managementul calităţii serviciilor medicale, managementul resurselor umane, performanţa clinică şi financiară a activităţilor spitalului.
La cerere, se vor pune la dispoziția acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de venituri și cheltuieli aprobat, structura organizatorică aprobată și structura de personal ale unității sanitare, aflate în vigoare la data solicitării, precum și orice alte documente sau informații necesare în vederea întocmirii proiectului de management, cu excepția acelor informații sau documente care nu pot face obiectul divulgării, în temeiul legii.