Primăria Municipiului Zalău organizează concurs pentru ocuparea postului de director executiv la Direcţia patrimoniu din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Zalău şi a Direcţiei publice comunitare de evidenţă a persoanelor.

Concursul constă în 3 etape succesive: selecţia dosarelor, care se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a acestora, proba scrisă, care se va desfăşura în data de 14 februarie, și interviul, care va avea loc într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Pentru a putea participa la concurs, candidații trebuie să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; să aibă studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, să aibă minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Perioada de depunere a dosarelor a debutat marți, 10 ianuarie, și se va încheia în 30 ianuarie.

În momentul de față, postul de director executiv al Direcţiei Patrimoniu este ocupat de Alexandru Pura.