O femeie de 75 de ani, din Nușfalău, a decedat marți dimineața, după ce, luni după amiază, a fost victima unui accident rutier. Femeia a fost lovită de o mașină când traversa strada pe trecerea pentru pietoni.
Potrivit IPJ Sălaj, în 21 noiembrie, la ora 17:53, pe Drumul Național 1H, în localitatea Nușfalău, a avut loc un accident rutier soldat cu rănirea unui pieton, o femeie de 75 de ani.
Din primele verificări efectuate de polițiștii rutieri a reieșit că un bărbat, de 28 de ani, din județul Arad, în timp ce conducea un autoturism pe sectorul de drum sus-menționat, a surprins și accidentat femeia aflată în traversarea străzii pe trecerea pentru pietoni.
În urma evenimentului, femeia a suferit leziuni și a fost transportată la o unitate medicală pentru a i se acorda îngrijiri de specialitate. Din păcate, a murit la spital.
Conducătorul auto a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.
Polițiștii au întocmit dosar penal și continuă cercetările pentru a stabili, cu exactitate, cauza și împrejurările producerii evenimentului rutier.
În contexul acestui eveniment, polițiștii rutieri recomandă pietonilor: să se asigure temeinic înainte de a se angaja în traversarea străzii, chiar și atunci când traversează pe trecerile pentru pietoni marcate și semnalizate ori pe culoarea verde a semaforului, deoarece sunt situații în care nu sunt observați de conducătorii auto; să circule numai pe trotuare când strada este prevăzută cu acestea; să circule numai pe partea stângă a drumului, în sensul de mers, când acesta nu are trotuare; să nu folosească telefonul mobil (sau alte dispozitive electronice) atunci când traversează un drum public, astfel încât să poată fi atent la traficul rutier; când nu există în apropiere trecere de pietoni, semnalizată sau marcată, traversarea drumurilor publice se face numai pe la colţul intersecţiei, după o asigurare temeinică (Atenție! Aici nu aveţi prioritate); să nu traverseze drumul în fugă; să fie mult mai atenţi la traversare noaptea sau atunci când vizibilitatea este redusă, deoarece în condiţii de carosabil umed, spaţiul necesar pentru frânare creşte foarte mult.