Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise de acum încolo agențiilor pentru ocuparea forței de muncă prin email, anunță AJOFM Sălaj.
Urmare a diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.
Pentru accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmise în format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă.
Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare: https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12
De asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici sunt rugați să contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora au sediul social.
ANEXA