Angajatorii vor fi obligaţi să facă dosare pentru fiecare angajat in parte şi să elibereze copii ale documentelor in 15 zile de la solicitarea angajatului, potrivit proiectului de Hotărare privind intocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor. Proiectul de act normativ, supus dezbaterii publice pe site-ul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prevede că angajatul are obligaţia de intocmi un dosar personal pentru fiecare angajat, de a-l păstra la sediu in condiţii bune, dar şi de a-l prezenta inspectorilor de muncă, la solicitarea acestora. Documentele minime care trebuie incluse in dosarul personal al salariatului sunt: actele necesare angajării, contractul individual de muncă, actele adiţionale şi celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea şi incetarea contractelor individuale de muncă, acte de studii, certificate de calificare, dar şi orice alte documente care certifică legalitatea şi corectitudinea completării in registru. Potrivit proiectului, angajatorul este obligat la solicitarea scrisă a salariatului sau a unui fost salariat să ii elibereze acestuia in termen de 15 zile de la data solicitării copii ale documentelor existente in dosarul personal şi ale paginilor din registru electronic.