Casa Națională de Asigurări de Sănătate caută 40 de noi directori generali pentru casele județene de sănătate din 38 de județe, printre care și Sălajul, la care se adaugă Municipiul București, dar și pentru Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, deoarece aceste funcții sunt ocupate interimar de aproape un an. Termenul de înscriere la concurs este data de 20 aprilie, iar proba scrisă este programată pentru data de 6 mai, în Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență București din București. Data susținerii celei de-a doua probe – a interviului – va fi comunicată candidaților ulterior.
Condițiile necesare pe care un candidat trebuie să le îndeplinească pentru a putea participa la concurs sunt: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; pregătire complementară/ managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/ competențe/ master/ doctorat (dovedite prin acte); vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens); activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani; recomandare de la ultimul loc de muncă; un CV din care să rezulte activitatea desfășurată; planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale dc sănătate; să aibă capacitate de exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială); să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor: să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au. fost amnistiate sau grațiate); să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal; să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise de autoritatea competentă; să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând site-ul CNAS sau la sediile caselor județene de sănătate din Alba, Arad, Argeș, Bihor, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brațov, București, Buzău, Călărași, Caraș Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui și Vrancea.
Vă reamintim că la CAS Sălaj funcția este ocupată interimar de dr. Daniela Cordea, numită în funcție în luna mai a anului trecut. Până în 19 mai 2020, funcția a fost deținută, prin concurs, de Olga Stana.
Alte șase posturi disponibile în instituțiile publice din Sălaj
Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) a aprobat, pentru județul Sălaj, organizarea concursurilor și pentru posturile vacante de bibliotecar la Liceul Tehnoologic ”Ioachim Pop” din Ileanda și la Liceul cu Program Sportiv ”Avram Iancu” din Zalău, posturi pentru care se solicită studii superioare în domeniu, absolvirea cu examen de diplomă a unei instituții de învățământ, secția de biblioteconomie, sau a altor instituții de învățământ ai căror absolvenți au studiat în timpul școlarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei. Dacă pentru postul de bibliotecar la Ileanda nu este necesară vechimea în specialitatea studiilor, pentru cel de la Liceul Sportiv din Zalău este necesară vechime de trei ani în muncă.
Tot la Liceul Sportiv este disponibil un post de administrator financiar debutant, pentru care sunt necesare studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență și vechime în domeniul postului de minimum 1 an.
Primăria Sălățig caută un șofer pe perioadă nedeterminată, iar condițiile participării la concurs sunt studii medii liceale, gimnaziale, școală profesională; posesor al permisului dc conducere categoriile B,C+E; cunoștințe minime de mecanică auto; disponibilitate pentru lucrul peste program; vechime de un an în domeniu.
Și absolvenții unei școli profesionale au șansa să ocupe un post de muncitor calificat la Primăria Valcău de Jos, instituție pentru care ANFP a aprobat două posturi de muncitor calificat, unul cu normă întreagă și un post cu jumătate de normă. Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului nu se solicită, iar pentru postul cu normă redusă este necesar permisul de conducere pentru microbuz.
Carnet de partid se cere ?
Se caută pe naiba. Sunt funcții pur politice, sinecuri de partid sau de grup.