De fapt, titlul este un clickbait clasic și reflectă exagerarea unei știri care de fapt nici nu mai e de actualitate. Dacă, totuși, ați accesat știrea, vă explicăm și despre ce e vorba.
Consiliul Județean Sălaj, condus de anul trecut de liberalul Dinu Iancu Sălăjanu, are în grijă drumurile județene din județ. În mare parte, aceste drumuri sunt date în administrarea primăriilor prin care trec, iar în cazurile în care se efectuează lucrări, de curățarea acestora pe timp de iarnă se ocupă contractorii lucrărilor.
În acest sezon rece, cu ninsori care au îngreunat circulația pe toate drumurile, inclusiv cele județene, poliția a dat o singură amendă și un avertisment pentru necurățarea la timp a drumurilor județene.
Potrivit Consiliului Județean Sălaj, amenda a fost primită în 14 ianuarie pentru carosabil acoperit cu zăpadă și a fost în valoare de 1.522,2 lei pe DJ 191C, între Brebi și Creaca. Acolo însă au loc lucrări de reabilitare, iar cel care trebuia să se ocupe de deszăpezire este constructorul. Așadar amenda va fi plătită de societatea care execută în zonă lucrările de reabilitare. Un avertisment tot pentru carosabil acoperit cu zăpadă a fost dat de către poliție Consiliului Județean a doua zi, în 15 ianuarie, pentru DJ 110D.
Polițiștii care dau amenzi și avertismente pentru condițiile neprielnice circulației aparțin de Ministerul Afacerilor Interne, condus de facto din decembrie de către deputatul liberal Lucian Bode.
În concluzie, avem clickbait-ul perfect: Lucian Bode l-a amendat pe colegul său de partid, Dinu Iancu Sălăjanu.
Și unul și celălalt oameni de nimic! In rest ce sa mai comentam!
Dute în las fierbinti
Tandem de care depinde viata salajenilor. Dar si a zalauanilor care suporta consecinte din lupta politica a liberalilor cu .. Ciunt @ Rusine !
Daca viata noastra depinde de Bode, Ciunt si Salajanu inseamna ca suntem grav. In rest toti trei isi fac facutele lor si doar in interes propriu.
Ion sa meargă mama ta in Fierbinți! Ești și PR-ist pe deasupra! Las Fierbinți e un bar in localitatea Fierbinți! Și pe deasupra esti ca și cei doi! Fac tara și județul de rusine!
Stire de 2 lei si 10 bani. Cumva autorul serveste partidului si a vrut doar sa le faca reclama? Cam asta reiese din poza si titlu
Este cea mai mare prostie sa dai in responsabilitatea primăriilor întreținerea drumurilor județene sau naționale care trec prin localitățile rurale. Este p fuga de responsabilitate a administratorului drumului pe porțiuni importante. In plus poate genera și conflicte juridice. Dacă primăria a încheiat un protocol cu CNAIR pentru întreținerea șanțurilor de pe marginea drumurilor din sate și comune mi se pare corect. Dar dacă CNAIR autorizează circulația autovehiculelor cu tonaj de 40-60 de tone e un drum ce traversează o localitate rurala, iar terasamentul drumului este de pevremea Imperiului Austro-Ungar când se circula cu diligența și calare, nu mi se pare in regula. Aceste vehicule crează mari presiuni asupra infrastructurii drumului și împing platforma drumului înspre Șanțuri și rigole. Primăria pretinde ca aceste Șanțuri sa fie curățate de către proprietarul terenului riveran cu drumul. Dar dacă platforma drumului se prăbușește in Șanț sau rigola acel proprietar cu toată numsviointa nu poate sa intervină. In primul rând costul este prohibitiv. In al doilea rând trebuie autorizație de construcție de la primărie, care autorizație trebuie sa aibă avizul administratorului drumului. Dar acesta nu poate sa-i dea lui badea Gheorghe un aviz penttru o lucrare care implica intervenții la platforma drumului. Di uite ada când se contractează lucrări de reabilitare a unui drum, CNAIR sau Condiliul Județean contractează numai reabilitarea pârtii carosabile nu și elementele adiacente. Adică rigole, Șanțuri de scurgere, amenajări hidrotehnice amonte și aval de scurgere a alei de pe versanți. Iar intr-un an maxim doi lucrarea la partea carosabila este compromisa deoarece lucrările la elementele adiacente drumului au fost neglijate. Părerea mea este ca acele lucrări la elementele adiacente drumului sunt trecute in contract și finanțate dar neexecutate iar la plata se face jumi-juma între constructor și respinsabilul persoana fizica, reprezentant al CNAIR sau CJ.Adică se produce o delapidare și o fapta de corupție.