Zălăuanii care au solicitat eliberarea unei cărți de identitate și au depus cererea după data de 5 februarie 2021 își vor putea ridica noile acte abia peste două luni. Municipalitatea anunță că aceștia au fost reprogramați pentru săptămâna 5 aprilie – 9 aprilie.

Întârzierea este cauzată, spun autoritățile, de lipsa materialelor necesare pentru tipărirea buletinelor.

“Ne cerem scuze pentru acest inconvenieint, dar decalajul este generat de lipsa materialelor pentru producerea și tipărirea documentelor, sarcină care revine Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București, din subordinea Ministerului Afacerilor Interne. Producția efectivă a cărților de identitate se realizează de către instituția menționată și structurile din teritoriu”, anunță Primăria Zalău.

Persoanele care au solicitat eliberarea unei cărți de identitate și au depus cererea până în data de 5 februarie 2021, inclusiv, se pot prezenta la ghișeul Serviciului de Evidență a Persoanelor în vederea ridicării actului de identitate.