Activitatea de relații cu publicul (audienţe, registratură și ghișee) din cadrul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Sălaj, Biroului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (BCPI) Zalău, BCPI Șimleu Silvaniei și Biroului de Relații cu Publicul (BRP) Jibou se va desfășura de luni până vineri în intervalul orar 09.00 – 12.00, până în data de 12 ianuarie, exclusiv pentru persoanele fizice / juridice care nu au acces la serviciile publice oferite de ANCPI disponibile online prin intermediul platformei epay.ancpi.ro și al aplicației eTerra. Măsura a fost luată în scopul prevenirii și limitării răspândirii COVID-19.
Persoanele fizice și juridice autorizate pot avea acces la serviciile privind consultarea documentelor din arhivă în scopul identificării imobilelor cu date de carte funciară veche, de luni până vineri în intervalul orar 12.00 – 13.00, pe bază de programare, la numărul detelefon 0260 – 618322 (interior 220) pentru BCPI Zalău și la numărul detelefon 0260 – 678254 pentru BCPI Șimleu Silvaniei.
Persoanele fizice/juridice autorizate, delegații notariali, executorii judecătorești pot depune exclusiv online cererea de înscriere, recepţie sau avizare însoţită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea.
Cetățenii pot solicita online extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.
Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite de OCPI Sălaj prin e-mail sau accesând site-ul www.ocpisalaj.ro, dar și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni pânã joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.
Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură, anunță reprezentanții instituției.