Activitatea de relații cu publicul (audienţe, registratură și ghișee) din cadrul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Zalău se va desfășura de luni până vineri în intervalul orar 09.00 – 12.00, exclusiv pentru persoanele fizice sau juridice care nu au acces la serviciile publice oferite de ANCPI, disponibile on-line prin intermediul aplicației E-payment și Eterra.

În perioada 10 noiembrie – 18 noiembrie persoanele fizice, persoanele juridice autorizate, delegații notariali, executorii judecătorești pot depune exclusiv on-line cererea de înscriere, recepţie sau avizare însoţită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea.

Cetățenii pot solicita on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale.

De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite de OCPI Sălaj prin e-mail sau accesând site-ul www.ocpisalaj.ro, dar și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni pânã joi în intervalul orar 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.

Numerele de telefon și adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Sălaj sunt: 0731606131 (Director), 0731606454 (Șef Serviciu Cadastru), 0731606455 (Șef Serviciu Publicitate Imobiliară), 0731606457 (Șef Birou Economic), 0260618322 (Secretariat), e-mail: sj@ancpi.ro, BCPI Zalău – fax 0260613961, e-mail: bcpi.zalau@ancpi.ro.