In actele adiţionale apare o frază prin care se cer daune clienţilor dacă banca caştigă in instanţă.
După amenzi repetate acordate de Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor, băncile au inceput să se alinieze noilor reglementări legale prin care se prevede eliminarea mai multor comisioane percepute la credite.
„Băncile au inceput să se conformeze, iar unde nu, le mai ajutăm şi noi. Se rambursează comisioanele percepute după intrarea in vigoare a Ordonanţei 50, se elimină cele ilegale şi se intră in legalitate acolo unde au fost probleme cu marja de eroare. Din păcate, ne confruntăm cu o altă problemă. Pe actele adiţionale de modificare a contractelor a fost introdusă o frază care spune că banca işi rezervă dreptul de a solicita clientului sume in cazul in care caştigă anumite procese in instanţă cu clienţii. Noi sfătuim clienţii să solicite băncilor să elimine din actul adiţional acea frază şi numai după aceea să semneze actul adiţional”, a declarat Claudiu Silaghi, comisar şef in cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj.